Shop Mobile More Submit  Join Login
When old d isnt around 2 by Ozumii When old d isnt around 2 by Ozumii
So despite being one of the most ‘intelligent’ AI out there...Leather doesn’t know how/what ‘braid’ is

Part 3:When old d isnt around 3 by Ozumii
----------------------------------
Characters © me
Art © me
Add a Comment:
 
:iconcaptainchampcat:
CaptainChampcat Featured By Owner Sep 1, 2016
The last one!!! XDXDXD.

me when someone annoying is taking me for something.
Reply
:iconepic-sketches:
Epic-sketches Featured By Owner Jul 27, 2016  Hobbyist General Artist
I'M SCREAMING  LMAO
Reply
:iconbuslimpan:
buslimpan Featured By Owner Jul 3, 2016  Hobbyist Writer
That's adorable xD
Reply
:iconsebastianlover18:
SebastianLover18 Featured By Owner Jun 29, 2016
Wow, this is both funny and cute xD 
Reply
:iconlunadoesart:
LunaDoesArt Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
the most 'intelligent' and intimidating triple dot robot who likes explosives doesnt know what braid is

aaaAAAAAA HFJRJDDJDKJW

WHERES MY COFFIN
Reply
:iconcecerocksit:
Cecerocksit Featured By Owner Jun 28, 2016   Digital Artist
Omg that's so cute! Why is Lily so smol?!?
Reply
:iconhyperflame951:
HyperFlame951 Featured By Owner Jun 28, 2016
XD OMGGGGGGGG *rolls about holding hand over now-red-coated nose*
SO CUUUUUUTE!! XD
Reply
:iconwriter-0f-prophecy:
Writer-0f-Prophecy Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
Where is part one?
Reply
:iconikasproxy:
Ikasproxy Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Artist
Omg so cute
Reply
:iconraiiku-tol-imouto:
Raiiku-tol-Imouto Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist Writer
pfpfpft Leather doesn't know what a 'braid' is



can't judge him since I can't braid
Reply
:iconusagi-amaya:
Usagi-Amaya Featured By Owner Edited Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lily is the cutest smol bean AHAHHHHH
Reply
:iconthanksmuffomg:
THANKSMUFFOMG Featured By Owner Jun 26, 2016  Student Digital Artist
LMAO he knows the word but has no idea wot it is

imagine if leather learned how band then practiced by braiding eveything in the house and ol d comesback all like "wtf?" X'D
Reply
:iconozumii:
Ozumii Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Digital Artist
LUNA PLS U JUST GAVE ME ANOTHER IDEA GDI
Reply
:iconthanksmuffomg:
THANKSMUFFOMG Featured By Owner Edited Jun 27, 2016  Student Digital Artist
MWAHAHAHAHAHAHA
im lookiNG FORWARRD TO IT >8D

also this comic gave me an idea too and im working on it rn and its so weird
//omg
Reply
:iconozumii:
Ozumii Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Digital Artist
Nani thefuc k
Gdi now im excited
Reply
:iconwriter-0f-prophecy:
Writer-0f-Prophecy Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
I want that to be the continuation of this. omg!
Reply
:iconthanksmuffomg:
THANKSMUFFOMG Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Digital Artist
SAME THO SAME// XD
Reply
:icongoldentigergurl:
GoldenTigerGurl Featured By Owner Jun 26, 2016  Student Digital Artist
oml my heart...




WAIT!
HE DOESN'T KNOW WHAT A BRAID IS!!!Blushing Mark Intensifies 
Reply
:iconsunny-da-kitta:
Sunny-da-kitta Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
oH MY HEART NO
WAIT
YES PLZ
HHHNNNNNGGGG
Reply
:iconangiechan8:
Angiechan8 Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
Wait wait wait

Isn't lilly muted?
as in CAN NOT SPEAK.
And yet she tries
Reply
:iconozumii:
Ozumii Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Digital Artist
I just thought that mutes aren't def mute like they can utter some words maybe like a?? Or smthng, ive asked around my friends an thats what they told me ahaha-- gomen if im wrong orz ;;;;;
Reply
:iconangiechan8:
Angiechan8 Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist General Artist
Hm... In my past experience, others who cant speak have tried to say a sentence by saying small parts of the sentence. They can't say a proper sentence but they at least try.
Reply
:iconanimenoelle:
AnimeNoelle Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
i can picture her trying to show him by braiding his hair..... he just had braids sticking up every where
Reply
:iconcookiewhisper5:
Cookiewhisper5 Featured By Owner Jun 26, 2016
OMG MY heart!!


Aweee

But hey, at least he gave her his attention!
Reply
:iconnarwhalicious:
Narwhalicious Featured By Owner Jun 26, 2016  Student General Artist
*dies from kawaiiabetes cause lily is too cute and sweet*

Leather you dumbass XD
Reply
:iconbellamyrocks:
BellamyRocks Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Traditional Artist
jes us chr is t you tw o //dies
Reply
:iconhugsarethugs:
hugsarethugs Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Artist
This is me to everyone
When they ask me to braid their hair
.....idk how to braid hair
Reply
:iconsoulforest:
soulforest Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Artist
lol Leather don't know how to do braids lily, sorry
Reply
:iconheythereanimeboys:
Heythereanimeboys Featured By Owner Jun 26, 2016
oh my god Leather wtf.

and Lily is just too god damned cuuuuuuuuuuuute!
Reply
:iconleahowlett:
LeaHowlett Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
How is Lily so dang adorable? X'D
Reply
:iconvery-gay-ish-kaya:
very-GAY-ish-Kaya Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
wait does Lily not know how to braid her hair? aw.. thank god i'm not the only one
Reply
:iconozumii:
Ozumii Featured By Owner Jun 27, 2016  Student Digital Artist
Nah she doesnt XD
Reply
:iconmushroomgrenade:
MUSHROOMGRENADE Featured By Owner Jun 26, 2016  Student Interface Designer
Lilly...so precious
Reply
:iconazuneechan:
azuneechan Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
intelligent robot,they said
he can do anything,they said
state of the art,they said
//shot

DHDIUGHIUFDGHUIFGH  LILY IS SO O CUT E I DEIEEEEE
Reply
:iconpheusmorp:
Pheusmorp Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
assassin lily : rmb when u didnt tie my braids?

leather : o shi-
Reply
:iconcyanelwi:
CyanElwi Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
Oml XDDD
Reply
:iconjazzy-flarice:
Jazzy-Flarice Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist General Artist
I still want a dad like Leather and a sister like Lily… and definitely Old D to be my dad also… Wait… I just inserted myself into their family… Lel
Reply
:iconwonderhooves:
WonderHooves Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
*Slowly face palms self*
Reply
:iconameliasketches:
Ameliasketches Featured By Owner Jun 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
lmao. I can just imagine lily's face.
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 26, 2016
Image Size
3.3 MB
Resolution
1924×7686
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,588 (5 today)
Favourites
534 (who?)
Comments
39
×